Morgen is het zover! - Reisverslag uit Kollum, Nederland van Peter Johnny AJ - WaarBenJij.nu Morgen is het zover! - Reisverslag uit Kollum, Nederland van Peter Johnny AJ - WaarBenJij.nu

Morgen is het zover!

Door: Petet

Blijf op de hoogte en volg Peter Johnny AJ

09 September 2013 | Nederland, Kollum

Na een intensieve week waarin we van iedereen afscheid hebben genomen, gaan we morgen eindelijk op reis! We vliegen morgen vanuit schiphol met vlucht CI66 waarna we eerst naar Bangkok vliegen, daar hebben we een tussenstop en moeten we 1.5 uur wachten. Daarna vliegen we door naar Taipei waar een hotelkamer voor ons is geboekt. Daar blijven we een halve dag! Zwembroek mee en verder even lekker slapen. Daarna vervolgen we de reis naar Sydney, waar we aankomen na anderhalve dag reizen! Gelukkig wel in etappes, waardoor we waarschijnlijk uitgerust aankomen. Mensen iedereen bedankt voor alle lieve berichtjes en onverwachte afscheids borrels! Tot blogs!

• 10 September 2013 - 11:10

Sjoukje En Jw:

heel veel succes en plezier jongens

• 10 September 2013 - 17:12

Piet:

Vanochtend Jhon en Peter naar Schiphol gebracht. De afgelopen dagen stonden in het teken van een soort van afscheid. Van thuis wegrijdende is er even geen thuis meer maar de wijde wereld. Machtig wat een avontuur. We hadden allemaal wel mee gewild. Op Schiphol zelf voor de vlucht nog even een maaltijd. En daar gingen ze,door de gate en weg waren ze. Nog wel even daarvoor geknuffeld:). Bij de auto een spannende kaart voor zijn vrienden met daarin een leuke sprekende tekst. Bij thuiskomst een kaart voor zijn familie eveneens met een spontane tekst die het hart doet spreken. Machtig mooi.

• 10 September 2013 - 18:40

Miranda & Johannes:

Inmiddels zijn jullie onderweg, het grote avontuur tegemoet!! :) Wat zullen jullie het mooi krijgen! Heel veel plezier nogmaals! Liefs Jo & Miran

• 11 September 2013 - 09:03

Rienk:

Heel veel plezier met jullie avontuur in dat verre continent.
    Het was mooi om jullie weg te brengen naar Schiphol en ik had zowel mee willen reizen maar dat kan nu eenmaal niet.
    Het gaat jullie daar goed en geniet vooral van alles wat je ziet en doet

• 13 September 2013 - 09:31

Tante Epie:

Een hele fijne tijd aan de andere kant van de wereld!!! Geniet ervan.

• 19 September 2013 - 13:54

Tante Epie:

Hoi John,
    Al vast van harte gefeliciteerd met je verjaardag morgen. Vieren jullie samen maar een feestje. Wij nemen er hier een wijntje op! Groetjes!

• 01 November 2013 - 08:48

Rienk:

Hoe is met jullie daar in Australie.
    Wij hebben de eerste herftstorm achter de rug ,met heel veel schade aan bomen en daken.
    Ik hoop dat jullie beter weer hebben Down Under.
    Verder is hier alles goed en gaat het zijn gangetje
    Groetjes van ons

Peter Johnny AJ

Welkom en geniet mee met onze reis. We proberen zoveel mogelijk al onze belevenissen te plaatsen op dit blog. We bedanken iedereen voor de intresse in onze reis! En hopen dat een ieder het zo een beetje met ons mee beleefd. Inmiddels is er het een en ander veranderd, en is Johnny huiswaarts gekeerd, en is AJ voor de komende periode gearriveerd. Momenteel is het lastig de blog te up-daten, maar we doen ons best. Groetjes uit Australie!!

Actief sinds 25 Juli 2013