Australië, Nieuw-Zeeland en Tasmanië - Reisverslagen van Peter Johnny AJ - WaarBenJij.nu Australië, Nieuw-Zeeland en Tasmanië - Reisverslagen van Peter Johnny AJ - WaarBenJij.nu

Australië, Nieuw-Zeeland en Tasmanië

Omdat je maar een keer leeft en in dit leven bepaalde idealen en doelen hebt gaan wij het avontuur aan en reizen af naar de andere kant van de wereld.

Nu onze reis in begonnen neemt deze steeds vastere vormen aan. We begonnen in Sydney waarna we het vliegtuig pakten naar Cairns, dit is boven in Australie. Via Cairns reisden we langs de oostkust naar beneden, Townsville was de volgende halte, gevolgd door Airlei beach! Waar we het barrier reef hebben bezocht! Hierna vervolgden we onze reis naar Agnus water/ 1770.

04 Januari 2014

Week 19: Auckland, Matamata, Tauranga

01 Januari 2014

Week 18.5: Katoomba, Sydney

24 December 2013

Week 18: Melbourne

18 December 2013

Week 16 en 17: Melbourne, Warnambool, Apollo bay.

08 December 2013

Week 15: Manly,Wollongong,Ulladulla,Lake entrance
Peter Johnny AJ

Welkom en geniet mee met onze reis. We proberen zoveel mogelijk al onze belevenissen te plaatsen op dit blog. We bedanken iedereen voor de intresse in onze reis! En hopen dat een ieder het zo een beetje met ons mee beleefd. Inmiddels is er het een en ander veranderd, en is Johnny huiswaarts gekeerd, en is AJ voor de komende periode gearriveerd. Momenteel is het lastig de blog te up-daten, maar we doen ons best. Groetjes uit Australie!!